KisBab

Közel 4 év után megtörténik a csoda. A KisBab szíve már dobog.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A csodálatos hányinger

2009.12.03. 12:35 - Nemdundi

A hetedik hétben vagyok, és már közel egy hete szenvedek a hányingertől. Hülyén hangzik, de édes szenvedés ez. És ha valamely nap vagy napszakban kevésbé érzem azt, akkor hiányolom, már-már aggódom. Imádom a jeleket, imádom, hogy 3. napja nincs pecsételés, imádom, hogy szurkál a cicim, és oda vagyok azért, mikor a hajnali pisilésekkor a melleimet 10 kilósnak érzem darabonként. Szeretem, hogy bármikor képes vagyok bealudni. De legjobban azt szeretem, mikor pici szúrásokat, feszüléseket érzek a méhemben. Igaz, ahogy ő növekszik én ezt egyre kevésbé érzem, de 2 hónap múlva már az apró pici rúgásait élvezhetem.

P. minden este mantrázik a KisBabnak. Megbeszélik az aznapot, és rákészülnek a követezőre. Van, hogy én elalszom közben, és ezt is imádom. Mintha ilyenkor csak ők ketten lennének, és apás program lenne.

KisBab mára minimum 8 mm. Már kivehetőek az apró kéz és láb labdák. Csodamanó!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbab.blog.hu/api/trackback/id/tr481570990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása